Spacenİze BÖyle BİŞey Eklemek İster Mİsİnİz???

|

Tanımlı Spacenİze BÖyle BİŞey Eklemek İster Mİsİnİz???


evet arkadaşar ben gezinirken buldum yapıp kendi spaceme koydum fotoğrafınızı ya da istediğiniz bir resimi çerçeve içine alıp istediğiniz gibi üzerine efek uygulayabiliyorsunuz. size örnek sunacağım resimde ben kendi resmimi koyup üstünde uçan kuşlar efektini koydum çok basit ama ilgi çekici bişeydir.yapmanızı tavsiye ederim
ayrıca tarif edeceğim sitede daha bir çok özellik var hepsine bakarsınız size altta hazır kodlarıda veriyor direk alıp spacenizin blog bölümüne yapıştırabilirsiniz


örnek;



tabiki gördüğünüz kuşlar normalde hareket halinde yani hoş bi görüntü
ya da canlı görmek isteyen spaceme girip bakabilir.


siteye girdiğinizde sol tarafta bulunan Generators başlıklı alanından altında aşağıdaki resimde gördüğünüz alanı tıklayın.


link;

TIKLAAA..

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.