En sekiLLi msn nickLerii !!

|

•••((¯`»ﮓe¦niﺄ«´¯))•••((¯`»ﮕevmﺂ¦שׁﻩrﺙm«´¯))•• •

«« ẰگЌĮм گéήì گèυêУǿŕµм »»

# ((¯`»¦«´¯)) AşKMeLeGi ((¯`»¦«´¯))

ॐ๑ Ǻήήé Béή мǺήЧǺЌ ǿĻđųм ๑ॐ

őŁűm µγкµ gίßί тªτŁı ๏łsă mзzăг τªşıИıИ űzзгίπз тªτŁı ЯΰЧªŁªг Чªżıℓıг

вιz нєя ηє кα∂αя ѕσѕуєтєηιη ¢ιℓαℓı тαşℓαяıη∂α ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓмєѕєктє, ѕσğυк ∂σℓυηαу∂α şєутαηℓα αzяαιℓℓє ∂αηѕ єтмєѕιηι вιℓιяιz…

senin gibi biri icin kendimi uzecegime, senin gibi 10 tane bulur seni uzerim!!;

♣▒▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒▓▒▒▒▒▒♣

…….DÜş pé$indeySén düŞ pé$imé…

Durdurun DünyaYı ineceK waRr !

Sen iki yüzlüsün !
Söyle ,
Hangisine tüküreyim ?


|~| ...¢αт¢н мє αѕ ỉ ₣αLL... |~|
[ Düşerken yakaLa beni ]


|| ҳ̸Ҳ̸ҳвяỉиğ мє тσ Lỉ₣є ҳ̸Ҳ̸ҳ ||
[ Hayata döndür beni ]


●●●ιуι ∂σѕтℓαя вιяιктιя∂ιмм нєρѕι αιℓєм σℓ∂υ●●●

●●•Günese bakarsan gölgeleri göremezsin. ●●•

•°oo°• ιηѕαη σℓмαуαη, ιηѕαηιη ∂єgєяιηι вιℓмєz •°oo°•

мα∂єм ∂αнα є¢єℓιη gєℓмємιѕ, вσѕυηα ¢αη çєкιѕιρ ∂υямα

Kimse ßir $eyler İma £tmesin, Kininiz Varsa Suratıma Kusun, Kusamıosanız Susun.!!

**ηє є∂єуιм gαя∂ιуαη ∂єятℓєяιм вιηι αşтı, αç кαρıуı çıкαуıм ι∂αм ναктιм уαкℓαşтı...

*özgüяℓüк, ѕσηυ мєçнυℓ вιя ƒιяαя∂ıя.

SeNi SeviyoruM DiyebilmeK, DünyanıN eN GüzeL eSeridiR..!

ßakMa ßaNa öYLe ! NefretLe DoluyuM..!

• iNsanlaRı TanıdıkCa SevdiM, SevdikCe De TanıdıM (aYNı SeNi SeviP TanıdığıM GiBi)

aKıLLı oLupTa DünyanıN KahrıNı ÇekeceğiMe DeLi oLurum DünYa ßeniM KahrıMı ÇekeR..! ( Bu Tam Bana goRe )

eSkideN PiyaSa NerDe ßiZ oRDa, aRtıK ßiZ NerDe PiyaSa oRDa..!

ѕυѕмα çσк ѕσяυ ѕσямα,α∂αмı вυηαℓтмα,нєѕαρѕız уєяє ѕσяυη уαяαтмα,∂ιηℓє αηℓα νє уαяgıℓαмα…!!!

öуℓє нσяσzℓαя ναя∂ıя кι güηєş ѕα∂є¢є σηℓαя öттüкℓєяι ιçιη ∂σğυуσя ѕαηıяℓαя!!!

вєηι вυ нαуαт ∂єğιℓ αмα ‘α¢є’ νє ‘αуşє тєуzє’ уıρяαтα¢αк

BéDéNim KaRanLikLara RuHum Sana Ait . .

Bir ÇığLıkTI YanLızLığım Hépiniz SağirDiniz . .

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.