ROMANTİK MSN NİCKLERİ

|

seni o kadar çook seviyorum ki uyurken bile seni düşünüyorum...(ceyhunummm)

ölümsüz bir aşk arıyorum Bunun Sende oldugunu biliyorum Hadi artık cewaßını ßßekliyoRuM...

Ne Yaparsan Yap Sana yakıŞanı Yap...

tahammülsüzüm... dindirir acımı elbet bir melek!!!

Uzat ellerini bu can sadece senin…

BEN SENI SECTIM SEN BENIM ICIN YALAN DUNYADAKI TEK GERCEKSIN...

Aşk dersem çık Ayrılık dersen çıkma

her doğan günün sabahında içimde gözlerini görebilmek aşkı olmasa inan hiçbir şeye değmezdi yaşamak

gökYüzndeki yıldızlar gibisin onlar kadar parlak ve çekicisin tek fark var onlar binlerce sen birtanesinn.

karaNLıqta aqLAdım ısıqta boyadıM qösLerimi KanLı yasıLarLa süsLedim sensizLiqi..

Elimde denizden çaldigim bir midye var. denize o kadar uzak ki senle ben gibi ama aramizda bir fark var o denize sen bana aitsin...

Seni ve sensizliğini o kadar özledim ki bunu ne kağıtlar,ne kalemler yeter yazmaya görmelisin halimi acındırmak değil maksadım sevginin eseridir bu enkazım.

Deniz kumlardaki izleri siler ama hiç birşey kalbimdeki sevgini silemez..

Kimi rüyalarda görülmeye değerdir, kimi gerçeklerde yaşanmaya. Sen gördüğüm en tatlı rüya, yaşadıkça bitmesin dediğim en güzel gerçeğimsin!

Her aksam gune$in battigi yerden, gozlerin doguyor gecelerime

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.