Nickler

|

kRaLiçeye kRaL oLacağıNa qiTTin kaŞaRa pezeveNq oLdun - hiç umRumda değiLsin haqeDDiğiN yeRi buLdun.

- seni ßi arkadaş ßi dostum gißi sevdim sen oturmu$ ßana a$ktan dem vuruyosun

- bitti sNdn nefRet edioRum - anLaki seNi hİç sefmioRum - qöRki seNden bucaq bucaq kaçıoRum.şimDi kuLaklaRını tıKa ! " seNi uNutamıoRum "

- biLioRsun taLebeyim,hafTaaRası qeLeMem - cumaRtesi aNNem evDe pazaR ßaßam,heLe iqİmİsi qöRürLeRse seyRed siNemayI evDe.aNNasaNa be iBne bNm qözüm yoqh seNde.

- ben Séni 'sensizLiKte' biLe biR ömüR boyu bekLeyeceK kadaR sewmiştim ...

- ...Bugünlerde seni özledim biraz yenildim kendime, gözümden düştün damladın yine gelmedin gömdüm kalbime..

- Aklımı Kaybediyorum We Siz Gözlerinizi Dİkmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz...!!!!!

- aşk o kadar çok şey ifade eder ki bazen bir insanın hayatını bazende bir insanın hayatına girdiği andan itibarenki tüm zamanı

- qözLeriniN renqİ ne oLursA oLsun qözya$LarınıN renqi hep aynıdırR !!

- kim séwér béni bén kéndimi séwmésém?? Hér$ey béndé ba$Lar béndé biTér..!!!

- aşqKı tekRar istememM ! ziyanN ederRsinN !!

- deNeeee ! yanıLLL ! qöRR ! qeRçeqii qeçmi$i yoqK sayaRaqkK !

- [[==>..bho$weR heP ayNı masaL 'hayaT we ßen' i$Te o KadaR..<==]]

- Dost Dediğin ; Dost Ağlayınca Seninde Ağlaman Değil !! Dost Dediğin ; Dostun Ağlayınca Senin Kafana Kurşun Sıkman Demektir . . .

- GönLüm kırGın ve yaraLı, Seni unuttum sanma bu gönüL Sana haLa SevdaLı ama bu yürek Seni bir daha anmayacak kadar Grurlu

- ÇoK öZüR DiLiOrUm ELLeRiNi tUttUğUm iÇiN... ÇoK öZüR DiLiOrUm gÖzLeRiNe bAkTIğIm iÇiN ÇoK aMa ÇoK ÖzÜr DiLiOrUm SeNi İnSaN yErİnE KoYuP SeVdİğİm iÇiN..

- çoK korkyOrdum sOnnda sNde qidersiN die qiTTin iştee qiTTin...

- sefioRum yaLan yoqh !.. umutLaNma aşq biTTi !..

- ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!

- $iz0frénik ruhuM inTihArA méyilli ölmék isti0r... ölémi0rm .. !!

- döndüm baqdm dünnaa neden ben die sordum nie sevdiim herqesi teq teq qaybediorm

- cHirKin ördek yavRusuNun chatLak verSiyoNu!

- kanatSz SheyTan xD

- biraz seni bilirler,biraz beni,ama ne bilirler benim seni gibi sevdiğimi

- bİşe yapmak İstiyoRsan avazInın çıktığı kadaR SuS..!!

- mİdem buLanıyoR gaLİba dünYa tuttu..=)

- vedaLar sOğuk oLur sIkı gİyiN

- GözLérini Kapat Vé Bana Bak..Ben Diyé GördüğüN Né Varsa SéniN YokLuğuN AsLında..!

- A$k'La SakLanßaç oYnuorm !! En iisi içimdn 9'a kadar saymaK we onu oLduğu Yerde Unutmak...!

- herşeyin yalan olduğu bi yerde gerçeĞi aramakla meSgulum....

- İstifamı Verdim Hayat...

Deq!$T!R€m€zS!n ߀ni..߀n ßuyum...!! ß!raz Huysuz B!Raz KıRıK...!! ߀n K€nd!mL€ MuTLuyuM

ßir Kéré qittin Ya Artıq ßin Kéré Dönséndé ß0$...Sén ßéndé ßittin Artıq ÖmrünCé Séwsénde ß0$... "

ßéN Séni mi Sévmi$im Sana mı Yanmı$ım Sana mı İnanmı$ım Sana mı ALdanmı$ Kanmı$ım ßhén Né Kadar AptaLmı$ım...!

qérÇék ßuysa Ya$ıy0rsak,Kadér wrda ßz Yazıyorsak,bn Sni Kadérimé Yazdım..İstér SiLér qidérsiN,İstér KaLır Ömür ßoyu SéwérsiN....

Séwdamı €n Çok AnLatmaq İstédiqiM SuskunLuquMsuN Artıq... SusTum.. 0ysa AnLatCaq Né Chok $héy Wardı..!

üSTü Séndé KaLsın Hayat.. Artıq ßhéndéN aLacaqıN KaLmadı...

ßhén 'SéN SéN' dié ßittim oqLum ! Hadi UnuT UnuTaßiLirSéN..! ßhén Séni YuDum YuDum iÇtim oqLum, Hadi oL €skisi qißi oLaßiLirsén !!

Kim SéWDi $eNi ßénİm KaDar İsTeméM SeLamıNı Artıq YaLnızım aLdım Y0LuMu AnLadın mı|¿?

Káç öLüm wáЯ$á qözéé áLdım háyáTımı çöPé áTtım Tüm RüyáLaЯ Káßu$ Y!né KoЯkuy0ruMmM..!

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.