Super Msn Nickleri

Bugun Size Güzel Msn Nicklerini Paylaşıyoruz, Umarım Beğenirsiniz :) Tutamayacagım sözler VERMEM, Basit kişilerle polemige GİRMEM, Bazı şeyleri asla AFFEDEMEM, Yaşanmışlıkları kolay SİLEmEm, Acıyı tanıdıgım için,kimseye ÇEkTiRmEM
Cesaretsizligi “”gurur’la”” öRTEMeM, Yalan ve taktiklerle uGraşmayın,YEMEM!, Dostlarıma laf ETTİRMEMMM… , Tutkularım var, VaZGEÇEMEMMM!!!, Gidiyosan eğer,çok özlesem bile dön dEmEMMMM, Agır geliyosa bunlar, firar serbest… , sEvEn sEvEr..sEvMeYeN yoL aLıR giDeR.

BiiTii çüNKü Hiç Bà$LàMàDi, BiiTii çüNKü HàK£Tm£Di, BiiTii çüNKü Y0LLàR VàRDi, BiiTi çüNKü Hiç 0LMàDi, GiiTi çüNKü Hiç S£VM£Mi$Ti, GiiTi çüNKü Hiç G£LM£Mi$Ti, GiiTi çüNKü Hiç BiLm£Mi$TI, GiiTi KàNàTàRàK AgLàTàRàK YiKàRàK GiiTi, V£ H£R$£Y BiiTi…..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!, i$T£ GiDiY0RuM BiR$£Y D£M£D£N àRKàMi DôNm£D£N $iKàY£T £TM£D£N…!!!!!!!!!

ßeni YormayIn!->çOk ü$engeCim, ßana yaLan söyLemeyin!->Nefret Ederim, ßana ßi$ey sOrmayIn! -> ßiLmiOrum, Ciddi oLmayIn->ßen güLüyorum, çOk mu zOr¿->Ugra$Iyorum!.
GideLim Diyin!->GeLiyorum!, Derdinmi var¿->DinLiyorum, ßana a$Ik oLma!==>ßen ZaTeN SeWiyOrum !!!

arka sokaklarin kiziyiz bize yakismaz itlere yem olmak yha adam gibi…….yada adam gibi……

Sen Bnm Farkımı Fark Edemedin!Ama Artık Farketsende Farketmez!Çünkü bnm farkımı farkedenler senden çok FarkLı

Dünkü Cocuq DeqiLm aRtıq.. yoRqun ßiRazDa kıRqınım qiDn yoLunu kaLnDa yeRini ßiLSn arTıq..

eSqi yeRini kaLßmDe aRama göZmDn akan seLe qaRısDn..

yoqLuqun ßiR yana yaßnCıLıqın aCıtıyOr yüReqimi..

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.