Serseri Msn Nickleri

Şu yarada kan olsaydım, dökülüp ziyan olsaydım, bu dünyada yerim yokmuş, keşke bir yalan olsaydım!!

Hayatta kimse kalmaz bakire, en azından hayat koyar 1 kere!..

Cebimde esrar gidiyorum kumara, dünyayı kaybettim gülüşün 10 numara, resmini astım duvara, baktıkça yakarım bir cigara.!!

BİZ YAKACIĞIN GERİLİM SAÇAN SOKAKLARINDA KALEM TUTMAYI BILMEZKEN ESRAR SARMAYI ÖGRENDİK SEVDİKMİ ALLAH'INA KADAR VURDUKMU SALLAMAYI DAMARINA KADAR ŞİMDİ SORACAKSIN HAKİM BEY LAN SERSERİ NERDEN BİLİRSİN SEN SEVMEYİ SUNU UNUTMAKİ HAKİM BEY KAHPELERE SEVMEYİ BİZ ÖGRETTİK

Ne AŞK ne KIZ ne PARA, bizim aşkımız EFES EXTRA!

SokakTa göRüp yoLunu değiştiRdiğin bu seRseRi, aşKını satmaZ sen giBi!!

Sen ÇılGın SeRseRi BEn SeRsERiNiN eSeRi UnUtmA bE SeRseRi SeNiN iÇiN ölÜr Bu LİsELi

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.