Yeni Msn Nickleri

|

İşte birbirinden güzel yeni msn nickleri;

_?=)(/&%+^'!ben sevdiğim içim sewilmediğimi bildiğim halde bile bile severim..aşkıma qöğüs qererim hatta qerekse kalbime bile qömerim/*?&%''^++%%

BizDe Gunuş DoqMaS BiSDe Sabah oLMaS Biz İsyankarız Mızım BiSLe DoST oLMaq Sizi YapıSMaS

eĞeR Bu DüNyAdA sEvİp De sEvİlMeMeK vArSa DuRdUrUn DüNyAyI iNeCeK vAr!!!!!!......

hayatına son vermiş biri için MUTLULUK çok zor olan birşeydir -

bir günah işledim kaybettim seni bilirim geriye dönmessin bir günah işledim çok üzdüm seni bilirim bir daha sevmezsin... -

nokta kadar menfaat için wirgül kadar eğilme... :))

bir kelebek olsam güneş yağmur demeden kanatlanarak yanına uçardım omzuna konup sana doyasıya bakar hiç haber vermeden yanağından öper kaçardım

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.