Cok Guzel Msn Nickleri

|

! Denizden kağıt dalgalardan kaem yaptım ve seni sevdiğimi yazdım ne kadar safmışsın çünkü ben seni sevmedim sana taptım...

! SöZlErİn BüYüK YüReĞiN KüÇüK YaNLıŞıN ÇoK DoĞrULaRıN HiÇ YoK KeNdİnE GöRe şAnSLıSıN FaKaT BaNa GöRe Bİr ZaWaLLıSıN!!!

! Elvedayla süslennmiş bir yarın dünündeyim kim bilir belki doğmamış melekler rolündeyim (qüLşah)

! Gitme bir adım öteye gülüm bir adım da gurbet olur..gitme bir nefes öteye gülüm her nefes hasreet olurr....

! ѕαиα уüкℓє∂ιgιм αиℓαмℓαяι ѕєимιѕѕιи gιвι ∂üѕüимє αℓ∂αиιяѕιи.. ѕєи σ αиℓαмℓαяℓα ѕα∂є¢є вєи∂є ναяѕιи. вєи ѕєνιуσяѕαм ѕєи вαнαиєѕιи..

! Kapatmiyor hicbir$ey gönlümdeki hicran yarasını. Her gün biraz daha alevleniyor hasret yangını icimde...

! <3 doaRqen neDn aqLaDıımı ya$aDqça anLıyoRm

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.