Begenilen Msn Nickleri

|

En Çok Beğenilen Msn Nicklerini Bugun Paylaşıyoruz :)

> єğєя вιя güη вυℓυşα¢αğıмız уєяє gєℓємєzѕєм ∂üηуαηıη вüтüη яєηкℓєяιη∂єη σℓυşαη вιя ∂ємєт уαρтıя çüηкü вєηι ѕєη∂єη αуıяα¢αк σℓαη тєк кυνναт öℓüм вєηι уαкαℓαмış ∂ємєктιя!..

> ߣn §£Ņ! §£Ņ!Ņ G!ß! YªLªŅ §ôZL£RL£ D£Ğ!L YüR£Ğ!mL£ §£WÐ!M !!!

> Kesersin ßiLekLerin kesiLmez .. işte o zmn anLarsın iki Kere ÖLünmez !

> €Lden düşme sevdaLar değiL ßenim istediğim ya yüreğinin sahißi oLmaLıyım yada hiçßirşeyin..!!!

> AşK Ne ZamAn BiTer BilİyOmUsuN??Bittİ DeDiğiNdE YüReyİn AcıyOrsA!!!

> [seni sewiyorum]diene inanma yol ver..beni en son bırakıp gidende beni herşeyden çok sewerdi boşver..!

> Aşk Bensem Aşkım Sensin Şair Bensem Şirrim Sensin Deli Bensem Zincirim Sensin Eğer Ben Yaşıyorsam Sebebi Sensin..!

> hadi ben küçükken mıknatıs yuttum ama herkesde demir yutmadı yaa gelen yapısıo gden yapısıo..:)

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.