Sizden Gelen En Güzel Msn Nickleri

|

düşünüyorumda düşüncelerin en güzeli senin beni
düşünürken düşündüğünüdşünmek galiba


kışın güneşine yazın gölgesine erkeğin sevgisine asla
guvenmem!!!!!
.


beni hayallerimin bittiği yerde asın...

sensÄ°z yüreğÄ°m buruk yaban ellerdeyÄ°m gel desem
gelemezsÄ°n gÄ°t desem gÄ°demezsÄ°n ya gel yada gÄ°t...


bÄ°r kiz sevdÄ°m vermedÄ°ler sen serserÄ°sÄ°n dedÄ°ler arama
aşkin cÄ°lvesÄ°nde bahane ben serserÄ°ysem bundan sa-na-ne


sadece susarak özlüyorum seni,hiç tanımadan ne garip!


sevsem seni bana yazık ama bilmem kalbime söz geçse
sana yazık oldugunu bildigim halde kosmazdım peşineeeee....


farkedÄ°lmek Ä°stÄ°yorsan sarimsak

Đokuz kere $ew onuncu olayım...tüm kalbinle sew $onuncu
olayım !!


farkımız tarzımız laz olmamız ya tam sustururuz ya kan
kustururuz bu alemde ne kral nede kural tanırız çünkü biz ..................


bela insanın sevdiğinden gelir

siz daha kutu kutu pense oynarken biz kutu ktu bira
içiyoduk


seviyorum sevmenin acı verdiğini; her sevenin
sevilmediğini bile bile ! ama yinede bir umut taşıyorum belki seven sevÄ°lÄ°r diye
!!!


merhaba demekte var elvada demekte layık olan biri var
bu sözlere tabi oda kalbimin en derinliklerinde


hayat aşk varsa güzeldir eğer yoksa ben böyle hayatın
taaa içine...


ben kimseyi kaybetmem herkez beni kaybeder çünkü ben
aşka yenik düşmüş zavallıym


çölün,suya Özlemi,benim sana olan aşkım

ѕαя вєηι вαşÐºÎ±Ñ•ıηα уαѕαкℓα αℓ вєηι ѕєω∂αм кυ¢αкℓα вιя ∂αнα
gєℓѕєм şÏ… ∂üηуαуα уιηє ѕєηι ѕєωєя∂ιм вυ αşÐºâ„“α..!


güneşin doğduğu da bir gerçek battığı da...

seni sensiz de yasayabiliyorum.

suss yıldızlar uyuyor titretme uyanmasınlar...

ι ℓσνє уσυя єуєѕ.çüηкü σηℓαя νєяу ηι¢є,вιя кєяє¢ιк ℓσσк
αт мє ση∂αη ѕσηяα ∂ση´т ƒσяgєт мє,кαℓвιмtι¢tα¢ƒσя уσυ вє¢αυѕє ι ℓσνє уσυ!


yapma be azraÄ°l... hugo ve marÄ°onun bile 3 cani var...

korktuğum kaybetmemek değil yitirmemekti istediğim tek
bir renkti ama siy@h değildi...

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.