Harika Msn Nickleri

|

καсιгdιqιи негsеч ісіи ріsмαиlικ
duчαгѕи,ріsмαиlικ duчduquи ніс віг ѕеч ісіи ѕαиα αсιмαм...


ваиа daЯвє атаиı вєи
наЯвє ѕокаЯıм.


кÖІє віІє оІѕам Яаzıγıм γаиıиda оІмаγа.


оiuЯ наиі саиıи ςєкєЯ вєиі qöЯмєк наγаi qűсϋиϋ ςаiışÑ‚ıЯ γокuм аЯтıк...


вuqüиiєЯdÑ” γєиі новім ѕєиі Ï‹zмєк кєиdіиі вuиа аiışÑ‚ıЯ zоЯuм аЯтıк...


ие $еκіl ісіи ωегеиlе иеde ωегеи ісіи $еκіldeи $еκіle qігеиle і$ім оlмαz..!


ніς віЯ аşÐº карıdaи Ï‚ıкмаІаЯІа вітміγоЯ...


υиυτѕυи вєиі dіγє навєЯ göиdєЯміşsіи...віЯ Đüşüи вакаІıм натıЯІаимаγа dєĝєЯміѕіи




Đüиγаγа иєfЯєтіиі кυѕмак мı γаda ѕєѕіиі кıÑ•ıÑ€ ѕυѕмак мı
şÑ–мdi кєиdiиє віЯ γоІ ѕєς γаda вυ důиγаdаи ωаzgєς...!


ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі
ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ...


єℓєşÑ‚ιямє вєηι,вєğєη∂ιуѕєη тαк∂ιя єт...нσşÏ…ηα gιтмιуσямυуυм кαƒαηα тαкмα ѕιктιя
єт...


nasıl sensizliği ben yaratmadıysam,tadacagın bensizlikte benim eserim
olmayacak...!!!


düηüη нαтαѕιηι вαηα ѕσямαуιη dσğяυ уαηℓιş dιує αкℓιηιzι уσямαуιη çαℓιşÎ¹Î·


кαяdÑ”şÎ¹Ð¼ gєяι dυямαуιη уαℓαηdα вєηιм dσğяυdα вєηιм



вєη ηє gιdєηє кαℓ dєяιм,ηєdÑ” кαℓαηα gιт,gιdєη уσℓυηυ кαℓαη уєяιηι вєℓιяℓємιşÑ‚ιя
нαуαтıмdα
.



herzaman seninleyim dediğin gün
bile yanımda yoktun....


bırakıp giden bir gun dönmek ister !! bırak dönsün ne kaybettiğini görsün...


"bir kere gittin ya artık bin kere dönsende boş...sen bende bittin artık Ömrünce
sevsende boş... "


ben seni mi sevmişim
sana mı yanmışım sana mı inanmışım sana mı aldanmış kanmışım ben ne kadar
aptalmışım...!


gerçek buysa yaşıyorsak, kader varda biz yazıyorsak, ben seni kaderime yazdım.
Ä°ster siler gidersin, ister kalır ömür boyu seversin....


gideceğin yere beni de götür sewgili sorana başımın belası dersin!!!


ya sen gidipte uzaklara bensizliğe alışırsan...ya sen sevgilim ummadığım kadar
beni çabuk unutursan...


yerin kulağı var..benimde kulağım var.... ben yer miyim hayır yemeeem!!!


yok, bu kez bakmayacağım, rahat ol sarılmayacağım da ama ne olur cevabını söyle
ve git.. senin kadar dayanıklı olamayacağım için git..
vazgeçeceksinki vazgeçilmez olasın



yorulduğum sen değilsin kendi yok oluşlarım ..


...bu sefer oyunun kurallarini kendim belirliyorum ben degil hayat benim
istedigim kurallar icerisinde oynayacak...


ağırıma gitti be sevdiğim,meğer hiç bir değerim yokmuş...ağırıma gitti
sevdiğim,beni hiç tanımamışsın..


git zaten bana bir elvedayı çok görenin arkasından dur diyemem..


vay be ! Ä°çimizdeki çocuk da gayrı meşru çıktı

ıηѕαηℓαяıη
нαуαℓℓєяı вєηıм ѕαнıρ σℓ∂υкℓαяıмα уєтмıуσя...вєηıм нαуαℓıмı кıмѕє тαнмıη вıâ„“Ñ” є∂ємıуσя....


' sevdamı €n çok anlatmak Ä°stediğim suskunluğumsun artık...sustum..oysa
anlatacak ne çok şey wardı..!


ßen ciğer olmaktan ßıktım..siz kedi olmaktan ßıkmadınız mı


Ä°nanmıyorum Ä°nsanların süslü laflarına...beni sevdikleri zaten yalan..!!


кιмιℓєяι ναя∂ιя αşÐºÎ¹Î· єη уü¢єѕιηє ℓαуιктιя кιмιℓєяι∂є ναя∂ιя кι αşÐºÎ¹Î· єη уü¢єѕιηι
νєяѕєη∂є αşşÎ±â„“ιктιя...


' göremezler... Ä°zin wermessem üzemezler... çözemezler... benim bir düşüm war ki
asla bilemezler...!!!


vazgeçiyorumÂ… sıkıldım ben artık bu oyunlardan, bu sevgi nedir bilmez
insanlardan!!....


nickini bile görmek istemiorum..oturum açmasan ii edersin,mailim sana agır mı
geldiengelledim seni afedersin


oyuncakları bırakıp yüreklerle oynayalı oyunların adı aşk kaldı..
kalbimi gökyuzune actım
sevgilim gözlerinin pırıltısını yıldızlarda aradım...


++söz bizde,beste bizde,taklit yok bizde,mevzuda takmıyoruz geri vitese


+++suskunlugumuz korkumuzdan değil asaletimizdendir


+++gülü öylesine sevmelisinki soranlara dikeni yok diyebilmelisin


ßu qözyaşlarımla gidecekse cennete birileri... ßen hıçkırıklarımı helal ettim
bile!!


вιя ∂ιℓєк αgα¢ı σℓѕαу∂ı Ñ”gєя ∂ιℓєğιмι кαℓємℓє ∂єğιℓ кαℓвιм∂єη αкαη кαηℓαяℓα αℓℓαнιм
вιzι αуιямα уαzαя∂ιм...
güldüm aglattilar,sevdim aldattilar,sarildim biraktilar,saolsun
dostlar,sevenler,sevilenler,beni zorla $air yaptilar


kaderimse çekerim, çilemse güler geçerim..!


yoklugunda seni Özlemem gerekirken,varliğinda yokluguna hasret biraktin.


giden sewgiliden artıq vefa beklenmezz(miş)!!bir gün gücüm biterde Ä°syan edersem...beni
o Ä°syankar sewdalara gömünnnnnnnnnn!!!


beni bos bir kutu farzet,icimi ise sevginle donat.


aklimda_kalan**gidi$in_degil**geri_gelmeyi$in


ஐღღşÃªÅ‹iżĺiÄ·,băŋaÙ€ cōķ zōŗ ¤.yąšąмăŋıň fąŷđـšı yōķღღஐ


çok sima tanıdım yüzlerini aklıma kazıdım adı anıldığında dostum dedim adım
anıldığında tanımam dedi


*ben bir insanı sevme cesaretini gösterdim ama sen insan olma nezaketini
gösteremiosun


hani a$k seni yormu$tu...yolun sonuna koymuu$tu..?


artık ben waszgectim...yalnıszlıqı sectim..hersey bitti..anlasana..


bu kesin ...zaten inancımısz olmasa war olmanın anlamı anlamsızlıktan baska bir
anlama gelirmiydi?


üstü sende kalsın hayat..artık benden alacaın kalmadı...


anlamı yok doğan hergüne lanet bu cocuk sensiz yapamadı affet

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.