Sevgi msn nickleri

|

Söleyecek Sözlerim arasında 'adın' yok..

Meleğindim yokluğunda uçup kayboLdum !
Yakalamam, yaşamam lazım ama Elini uzatmıyor hayat..
Kesersin Bileklerini Kesilmez..İşte o zaman anlarsın iki Defa öLünmez!!
Yalnızlık Bir gereksinimdir.
Son kez İnan yalan oLsa da.
Bilirim geri gelmezler ama en güzel günlerini yolla Bana.
Sevgi msn nickleri , aşk nickleri , msn sözleri

...ßunCa aCıyı ßoşa Çekmez hiÇ kimSe...
Kimseye kendime ettiğim kadar ihanet etmediM..
45515612165156126545 kere saRıL bana...

' ßén TamamıyLa İnsan Gißi Görünmék Üzéré TamamLanmış 1 Ruh Numunésiyim..!
Dilek Tutmadan Kaydı Tüm yıLdızlar :S
Herkes kendini cok iyi biliyor...
Şimdi Yol Ver Kendine!!

Bir anlık mutluluğum sizi çok mu üzdü?

~Aşk için kurduğum "düşlerin" yerini.. Kocaman "yanılgılar" almış !.

0 yorum:

Sitemize destek olmak istiyorsanız eğer alttaki kodu sitenize ekleyebilirsiniz.